נכון, לא תמיד אפשרי להשקיע הרבה כסף במיתוג שלך בתחילת הדרך.
אם זה אפשרי זה מעולה אבל אם תקציבך היה קצוב ועשית מה שצריך, סביר להניח שבשלב מסוים תרגישי שזהו.
עכשיו הזמן לעדכן את המותג ולעשות זאת בעזרת אנשי מקצוע מתאימים.
אני מאמינה שתמיד השינוי יתחיל משאלת שאלות לגבי המהות והתוכן של המותג.
אין להתחיל שום תהליך מיתוג או מיתוג מחדש לפני שענית על כל השאלות החשובות בנוגע למותג שלך.
וזה מביא אותנו לנקודה השנייה.
2. עדיין לא יודעים שאת קיימת ומה את עושה
אחת המטרות של מיתוג אישי היא לספר איך את יכולה לעזור?
איזה בעיה את פותרת ללקוחות שלך? מה קורה להם בזכות הפתרונות או השירות שלך?
אם את מגלה פעם אחר פעם שלאנשים אין מושג מה את עושה אחרי שנים שאת בשטח.
כנראה שהמיתוג האישי שלך לא עושה את העבודה.
זה בא לידי נראות בתוכן, בנראות ובאופן שאת משווקת.
בקיצור, עוד סיבה לעדכן גרסה.
3. את רוצה לפנות לפלח שוק חדש
בעקבות ההתפתחות האישית והמקצועית שלך את מרגישה צורך לדייק את הפתרונות
והמוצרים שלך ולפנות לקהל חדש, זאת סיבה מצוינת למיתוג מחדש.
גם אם מגיעים אליך הלקוחות הלא מדויקים לך, מיתוג מחדש בהחלט יכול לעשות את ההבדל.
מיתוג מחדש בשלב זה דורש "פירוק והרכבה" כמו שאני קוראת לזה, של התוכן שאת מביאה.
כתיבה מדויקת תביא את הלקוחות הנכונים לך.
למשל, טקסט ארוך כמו זה שאת קוראת עכשיו שמתאר בפרטי פרטים מתי נדרש תהליך מיתוג מחדש,
מה הסימנים ומה הוא כולל יותר מ 1000 מילים ועומד בניגוד להמלצותיהם
של רבים ממומחי השיווק הדיגיטלי ובכלל.
אני מאמינה שאם התוכן מעניין אותך וחשוב לך בשלב זה של העסק שלך
אז את תקראי את הכתבה עד סופה והיא תעורר בך מחשבה ורעיונות.
4. הלוגו / הצבעים / הטיפוגרפיה שלך נראים מיושנים
את מרגישה נבוכה לשלוח אנשים לאתר שלך? (אם יש לך אתר) או לתת כרטיס ביקור?
מבחינתי כל תהליך מיתוג מחדש מתחיל מהתוכן.
שינוי הנראות של המותג יבוא רק אחרי פיצוח ופיתוח התוכן ובהתאמה.
5. חוסר עקביות
עקביות היא אחת הדרכים לבסס את המיתוג האישי שלנו לכן חשוב שהמסרים שלנו יהיו זהים בכל מקום.
סגנון הכתיבה. המטרות. הפתרונות. וגם הנראות כלומר, הצבעוניות, העיצוב וכמובן הלוגו.
כל אלה מקלים על הלקוחות שלנו לזהות אותנו, להאמין לנו ולהתחבר אלינו.
לפעמים תהליך מיתוג מטרתו "ליישר קו" בין כל הפלטפורמות, התוכן, הסיפור והמסרים של המותג שלנו.
6. כל עמידה במקום היא בעצם הליכה אחורה
היום יותר מתמיד, החיים הם בתהליך שינוי מתמיד.
גם אנחנו.
גם המותג שלנו צריך להתאים את התוכן, המוצרים, הפתרונות , ערוצי השיווק והנראות.
לדייק מה הוא אומר? איך זה נראה? מה הם ערוצי השיווק?
חשוב להיות ערני לשינויים שמתרחשים אצל קולגות.
אני לא אומרת לרוץ ולעשות בדיוק אותו הדבר אבל כן להיות עם אצבע על הדופק כדי לא לגלות יום אחד שכולם התקדמו 10 שנים קדימה ואתם והמותג שלכם בדיליי פראי.
איך עושים את זה?
קוראים. משוטטים ברשת. הולכים לכנסים. נרשמים לבלוגים. נמצאים בכל מקום שרלוונטי לעיסוק שלכם.
מיתוג מחדש: מוצר תוכן חדש.
עוד דרך למתג מחדש היא לפתח מוצר תוכן שיהווה שלב נוסף בשכלול המותג שלך.
דוגמה למוצר תוכן היא ספר שאורז את הידע, הניסיון והאישיות שלך.
הרצאה שמשדרגת את המיתוג שלך או ערכה.
בשנה האחרונה ליוויתי בפיתוח מספר ערכות ללקוחות שלנו.
הילה אוחיון יועצת משפחתית וזוגית יצאה בערכה לפיתוח אינטימיות זוגית,
מארז יפיפה הכולל קלפים ומגוון אפשרויות לשימוש.
ערכה נוספת לפיתוח חשיבה יצירתית עבור אפרת גולדברג, שארזה מכלול כלים יצירתיים
איתם ניתן להשתמש לפיתוח רעיונות בתחומים שונים.
עבור שתי הלקוחות מוצר התוכן החדש היה דרך למתג מחדש את עיסוקן ולייחד את סיפורן.
הגעת עד לכאן.
הבנת שמותג אישי זאת לא שאלה, זאת התשובה?
את מבינה שאת צריכה למתג מחדש?
מצוין.
עדכון גרסה מראה את המחויבות שלך לעסק, לקהל ובראש ובראשונה לעצמך.
אני לא ממליצה לעדכן כל יומיים. אפשר כמו שיפוץ בית בשלבים. אבל שהתוכניות (התוכן) יהיו ברורות.
הדרך להחליט על מיתוג מחדש מלא או חלקי, היא לעשות לעצמך בדק בית ולשאול את השאלות הנכונות:
מה התקציב שעומד לרשותי?
מה הכי חשוב לשנות עכשיו?
מה יהיה הצעד האפקטיבי ביותר?
מזמינה אותך לשיחת ייעוץ חינם שמטרתה לדייק את השינוי הנדרש במיתוג שלך.
יש למלא את הטופס המצורף מטה ופשוט לעבור לקביעת התאריך והשעה המתאימים לך.